14 Eylül 2017 Perşembe

Karışık,Tatilin Son Günleri 🍁


Bu başlığı atmak ben de istemezdim...

2017'nin yazı benim için oldukça yoğundu.Önceki yazlarım gibi sadece bilgisayar odaklı geçmedi.Gerçi yine günümün çoğu bilgisayar başında geçiyor (bundan gayet mutluyum) ama yanı sıra bir sürü şey de yaptım.Yaz başında ders çalıştım.Aslında hedefim ygs konularını bitirmekti ama çok daha farklı bir yol izleyip test çözme rutinime döndüm.Testlerdeki yanlış verdiğim konuların tekrarını yaptım.Maksimum iki ay düzenli şekilde çalışmışımdır ki iyi bir süre.Verim de yüzde altmış falandır (her şeye oran vermeye bayılırım) sonra seyahatler bir hayli fazlaydı.Gökçe'nin bize gelmesi gibi beklenmedik ama güzel şeyler oldu...bol bol anime-film izledim..kitap okumaya çalıştım..kısmen gördüğünüz gibiydi işte.Bir yazı daha uğurlamış oldum,hatta arkasından çoktan el salladım :')

Geçenlerde twitter'de yabancı bir post gördüm.2017 Yılının yüzde altmış dokuzunun bittiğini söylüyordu.Ekrana öyle bakakaldım.Şaka gibi,koca bir yılın yüzde altmış dokuzu bitmiş ama benim adıma akılda kalan, güzel olan şeyler birkaç tane.2016'nın farklı bir versiyonunu yaşıyor gibiyim.Bu yüzden okul da eskisi gibi ''bu yıl iyi geçecek'' şeklinde heyecanlandırmıyor beni.Aynı şeyleri programlanmış gibi yapmaya devam edeceğim.Hatta tempo bir tık artacak.

Şu birkaç haftam fena geçmiyor,haklarını yiyemem.Sonbaharı boşuna sevmiyorum,beni farklı bir havaya sokuyor.Kesit kesit paylaşayım.




13.09.2017

Bize bir gaz geldi Çarşamba dedik ki hadi kütüphaneye ders çalışmaya gidelim.Peki ya sonra ne oldu? Kütüphanenin girişinde güvenlik görevlisi tarafından otobüsten indirildik,üyeliğimiz olmadığı için içeri alınmadık,geldiğimiz yolun bir kısmını yürüyerek geri döndük,Starbucks'a oturduk,sohbet etmekten max 1.5 saat çalışabildik.Tam bizlik bir hareket olduğundan kimse şaşırmadı,halimizden memnunduk ♥

Daha önce sizlere anlatabildiğim için bir gelişme daha söyleyebilirim.Aynı günün akşamında da yeni bir psikiyatristle görüştüm.Öncekinden çook çook daha güzel ve verimli geçti.Devamı gelecek diye planlıyoruz.Böyle :')

Zamanı geriye saralım.

Salı günü sabahtan abim gitti.Her gidişinde ev bir anda sessizleşiyor ve benim için daha sıkıcı oluyor.Keşke yanımızda okuyabilme şansı olsa,hepimiz için daha mutlu edici olurdu.Vedaları hiç sevmiyorum,zaten kim sever ki?

Bu yaz üniversite hakkında sohbet ederken abim evde kalmanın zorluklarından da bahsetti.Eskiden olsa uzak gibi gelirdi ama galiba baya yakınlaştım.Hazırlık okumasaydım büyük ihtimal seneye yaza üniversiteliydim.Zaman sudan hızlı.Kendimi hayal ettim.Galiba evden ilk ayrılışımda çok fazla ağlarım.Hiç yalan söyliyemiyeceğim bu konuda.Zor bir şey.Bir yandan da şöyle düşündüm.Zaten zor şeyleri kimse zevk alarak yapmıyor,zorunluluk.Sen de yapacaksın,alışacaksın.Böyle düşününce rahatladım,kendime gayet doğru bir öğüt verdiğime inanıyorummm.

Önceki günlerde bizimkilerle kahvaltıya gittik.Parkta zaman geçirdik,kahve içtik.Huzurlu bir gündü,buraya da pinliyorum.


Yapraklar bir hayli dökülmüş.Gölgeler serin.Oh miss.


Planner'ın eksik kısımlarını tamamladım sıkıntıdan.Çirkin oldu ya,cıks beğenmedim ben bu seneninkini.Seneye tarihli ajanda alacağım.Ben öyle süslemeli güzel şeyleri beceremiyorum.Daha doğrusu zamanımı ayıramıyorum.Eskisi gibi ajandaya devam edeceğim,kafam rahat olsun.

Bu Cumartesi dershanenin sınıf belirleme sınavı var.Gerilmemeye çalışıyorum ama birazcık öyleyim.Nedeni sınavda neler olacağı değil sonrasında başarısız olma ihtimalim.Ah bu mükemmelliyetçilik.Şans dileyin,dua edin,pozitif enerji gönderin...ihtiyacım var! xo

Her şeyin gönlümüzce olması dileğiyle,

ÇAV.






4 yorum:

  1. Küçük Prens!!!! :)))
    Anıl'cım bütün zorlukları bugünden üstüne alma. Zamanı gelince gücü de gelecektir merak etme. Eve çıkmanın zorlukları kadar keyifli tarafları da var. Artık daha yetişkin gibi yaşamak bunlardan biri. Sana tavsiyem evdeyken testler kadar yemek yapmayı da annenden olabildiğince öğren. Temel şeyleri. Ben geriye dönebilsem sadece bunu değiştirirdim. O kadar önemli ki.
    Senin zeka kapasitende biri başarısız olamaz. İmkânsız. Net söylüyorum. Yeter ki normal çalış. Ki sen normalin ötesinde çalışırsın, biliyorum. Olacak. İşte buraya yazdım. Pozitif enerjim seninle!

    YanıtlaSil
  2. Küçük joe!!
    Sabah sabah kaptım pozitif enerjiyi daha iyi hissediyorumm.Bazen yemek yaparken annem yanına çağırıp izle yaparken diyor.Oradan birkaç şey biliyorum ^^ Her zaman bana inandığın ve destek verdiğin için çook teşekkür ederim :')
    Bolca sevgi!! xo

    YanıtlaSil
  3. Bu sene ygs açısından zorlu bir sene bekliyor sanırım bizi,umarım güzel bir sene olur her açıdan! 😊

    YanıtlaSil