Friday, May 13, 2016

Arınma Diyeti Raporu


 Pazar günü yazdığım Haftanın Güncesinde bahsettiğim kendime,zihnime,bedenime uygulamak istediğim diyet bitti (tık) tam bir hafta olmadı ama hafta sonlarını saymıyorum,özgürlükten yanayım bu 2 güzeller güzeli günde.

Vatsabı sildim.İlk defa bu kadar uzun sürdü.Kim ne yaptı ne konuşuldu koca bir boşluk.Rahatladım mı?Evet.Zaten gün içinde sürekli konuşma halindeyim.Bir de elimde telefon parmaklarımı yormak,laf yetiştirmek saçma.Fakat tekrar yüklüyeceğim,hatta bu yazıdan sonra.Çünkü haber almam gereken şeyler,konuşmam gereken insanlar var.Teklonoji çağında ergen olmak böyle bir şey.

Planner'ıma ne yazdıysam yüzde 75 yaptım.En sevindiricisi de bu oldu valla.Ertelemek yerine işlerimi düşündüğüm an kalkıp yaptım.Çok şaşırdım kendime çok.Normalde üşengeçlikte,ertelemede bir numarayım.Akla ne derseniz onu yapıyormuş gerçekten.Direttim,ikna ettim üşenmemeye,oldu..saolsun.

Yemekler konusunda azcık bocaladım ama benim diyetin kilo verme değil de bir göbekçiği eritmeye yönelik olduğunu düşünürsek spor daha doğru karar.Şu yazılıları atlatayım ilk iş yüzme kaydımı yenilemek,yeni bir mayo almak ve havuzun yolunu tutmak.Anneme bir ara az yicem falan dedim kızdı şakasına.''Gençsin sadece miden değil iliklerin de besine aç,yemelisin.'' dedi.Hem anne hem de bir hemşire bunu diyince bozdum.Gece kalkıp nutella kaşıklamak buna dahil miydi bilmiyorum ama....

Öyle işte aslında bunu pazar falan yaziyim diyodum ama içimden şimdi yazmak geldi.Geceye doğru anime izleyeceğim,çay içeceğim ve kös kös oturacağım.

Anılın odasından bu kadar.

xoxoxox



                                                           



No comments:

Post a Comment