2 Mayıs 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #17


Pazar günü yazamadım çok yorgundum bugünde taa bu saate bıraktım...

Bu hafta çok yoruldum ve stresliydim.Üzerimdeki en büyük yük Japonca sınavımdı 2 haftadır belli aralıklarla ciddi anlamda çalışıyordum.Sınavım iyiydi.Sadece bir kısmını fena halde karıştırdım ve saçmaladım.Keşke akılsız kafam son  dakikada kağıdın arkası olduğunu görmeseydi.

 Perşembe günü okula gitmeyip tüm gün ödev yapıp Japonca çalıştım.Ah ne huzurluydu.Gece kuşluğuna ihanet edip sabah çalışma olayını bir hayli sevdim.Evren yorganından sıyrılırken horul horul uyumak pek de iyi iş değilmiş.

Önceki haftalarda bahsettiğim ruh hali hep aynı.Böyle bir şeyleri değiştirmek istiyorum veya yeni şeylere başlamak.Çok sıkıldım rutinden hem de çok.Neyden başlasam ki diye düşünüyorum aklıma gelen her şeyi yine kendi aklımdan çürütüyorum.Kendine güvenmemenin mi yoksa gerçeklerin mi ördüğü bir duvar bu bilemiyorum.

Game of Thrones başladı izleyen var mı bakalım?1 hafta önce çıktı sezonun ilk bölümü bugün de ikincisi.Henüz izleyemedim izleyecek halim de yok. (Aklıma esti)

Bazen keşke salak olsam diyorum.Yani salaktan kastım cahillik değil düşünememek.Hiçbir şeyi tartmadan yaşayan bir insan olmayı çok isterdim.Yaşıtlarımın çoğu öyle.Ağızlarından çıkanları,davranışlarını,insan ilişkilerini hoppadanak yapıveriyorlar.Ya ben...23423423423 düşünce 423423423 plan ve KARARSIZLIK.Belki de gerçek salak benimdir.

Küçük Joe'nun önerdiği kişisel gelişim yazarının çoğu yazısını okuyup videolarını izledim.Kadın bir yerde ''Mutsuz insanlar her zaman dünyadaki haksızlıklara odaklanır'' diyordu ve ardından ''Mutlu insanlar yapabileceklerine'' dedi.Hemen hemen böyle bir cümle yalan olmasın.O söylediği an DAN diye kafamdan vurulmuşa döndüm.Birinci cümle bendim ikinci cümle her kimse.İlk kez bir kişisel gelişim yazarı beni bu kadar etkiledi,küçük joe sana da tekrar teşekkürler.

Anime de bol bol izledim bu hafta demeden geçemeyeceğim.Merak ediyorsanız geçen hafta Zetsuen no Tepmest'i bitirdim bu hafta Mirai Nikki'ye başladım.İkisi de şahane.Fakat bu animeler hayalperestlik derecemi git gide nirvanaya ulaştırıyor.Olsundu seviyorum <3

Son olarak fotoğrafsız yazı olmaz diyerek bir çalışma masası güncellemesi yapayım;


Biz şu anlık böyleyiz.



2 yorum:

  1. Vaaaay Anıl!!!!!! Demek Celes'i okudun ve etkilendin ha. Çok çok çook sevindim. İşte beni de öyle DAN diye vuruyor o kız. Her makalesinde diyorum ki artık konu kalmadı, daha ne etkileyecek, gene vuruyor, gene vuruyor. Yalnız o cümlesine denk gelmemiştim. Ama herhalde kızın bütün bilgeliğini hatmettim ki şu zamanlar neye odaklandığıma çok dikkat eder durumdayım. Seninle böyle birini paylaştığım için çok mutlu oldum.
    Celes diğerlerlnden açık ara farklı bence de. Özel biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Bu sözünü bir videosunda duydum büyük ihtimal youtube kanalı da var bu müthiş insanın.Asıl ben çok mutlu oldum benimle paylaştığın için.Güzellikler gerçekten çoğaldıkça anlam kazanıyor ^^

      Sil