8 Haziran 2016 Çarşamba

Easy A-Film


Yeni bir Emma Stone filmiyle tanıştığım için çooook mutluyum,hayır anlamadığım bu kadının hiç kötü denilebilecek bir filmi yok mu? hepsinin sonu yüzümde kocaman bir gülümseme bırakıyor!

Bu film de yine öyleydi.Türü gençlik,çerezlik bir filmdi.Hani böyle tam canınız sıkkınken bir şeylere odaklanmak belki birazcık gülümsemek için izleyeceğiniz türden.Ben de tam olarak onu yaptım.

Konusu Olive (Emma Stone) adlı bir kızın okulda yayılan 'bekaretini kaybetmiş' dedikodusuyla değişen hayatını,yaşanan olayları ele alıyor.Gençlik filmi olduğu için abartılar,mantıksızlıklar vardı ama işlenmek,anlatılmak istenen olay çok güzel.

Olive ne zaman birilerine iyilik yapmak istese ardı arkası kesilmediğinden kendini hep kötü durumlar içine sokuyor.Hatalarından ders almadan sırf insanlara acıdığı için yardım ediyor ve yine üzülen kendisi oluyor.Ah şu iyi insanlar...

Hepimizin başına gelmiştir bu tip olaylar.Yardım ederiz,yardım görmeyiz;dert dinleriz,içimize ata ata şişeriz.Klasik hayat,klasik gençlik.

İnsan ilişkileri karmaşık bu yüzden üstteki paragraftan sonra satırlarca yazıp yazıp sildim..pof...






2 yorum:

  1. Bu akşam izleyeyim ben bunu bari. Tam da hafif ama iyileştirici bir filme ihtiyacım vardı. Sanırım bu film öyle bir şey. Teşekkürler Anıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet tam da öyle,hiçbir şey düşünmeden izleyebilirsiniz yormayan bir film umarım beğenirsiniz,önemli değil :)

      Sil