Wednesday, June 8, 2016

Yaz Planları



 Kışın yazı,yazın kışı isteyen ironik insanlardan biriyim.Fakat bu yazı nedense iple çekiyorum,her şeyin mükemmel olmasını istiyorum.Sonuçta yaklaşık 9 ay boyunca her sabah 7de kalkıp okula-işe gidiyoruz.Yenilenebileceğimiz,verimimizi arttırabileceğimiz tek zaman bu önümüzdeki 3 ay.En iyi şekilde değerlendirmemiz lazım,hadi o zaman planlar programlar yapılsın!

İlk planım derslerle ilgili.Okulun açacağı Coğrafya ve Matematik kursuna katılacağım.''Salak mısın yazın okul mu olur?'' dediğinizi duyar gibiyim ben de öyle düşünüyorum ama şu ders işlerini yazın bir düzen,zorunluluk içine sokmayınca hiç yürümüyor.Mesela üşenip hiç ders çalışmasam bile hiç yoktan kursum olmuş olacak,çaktın mı köfteyi?

Bu iki ders dışında da yaprak test alacağım.Büyük test kitapları yerine yaprak testlerden çözüp çözüp atmak bana daha tatmin edici geliyor.Bakalım daha net bir ders planı çizmedim eksikliklerime bağlı olarak gelişecek.

Diğer bir ders işi de Japonca A2'ye devam etmek.En heycanlandığım ve sevdiğim iş bu olacak gibi.Şükürler olsun ki bugün katılım belgelerimizi aldık.Dediğim gibi A2'ye katılım olur devam ederse tam gaz gideceğim.İngilizce için de okumaya,yazmaya,çizmeye,dinlemeye devam!

Model çizim yeteneklerim üzerinde çalışacağım.Birkaç deneme yaptım ama hüsrandı.Kursa gitmek istemiyorum çünkü o kadar enerjim yok dinlenmem de lazım.Evde videolar vs. izleyeceğim.Bakın şu hayal hayal dediğim şey hakkında ipucu vermiş oldum.Bu kadarı yeter sanırım şimdilik :)

Yüzmeye devam edeceğim!Oldukça özledim.Umarım yazdan yaza kursuna katıldığım hocam bu sefer yine ''Adın neydi?'' demez.Ya da hak vermek mi lazım :6 Neyse odaklanmam gereken şey hafifçe bana gülümsemeye başlayan göbeğimi kasa dönüştürmek.Sonrası için de diğer vücut kaslarını çalıştırmak.

İzmir'e gitmek istiyorum! Çanakkele'yi ne kadar çook seviyorsam İzmiri de o kadar çooooook seviyorum.Sanki 2. evim gibi falan hissediyorum.Kuzenlerimi,oradaki arkadaşlarımı deli gibi özledim.Sılayla her sene olduğu gibi bu sene de buluşma tarihimiz konusunda sorunlar çıkmaya başladı.Olsun biz alışkınız sorunları aşmaya bu sene de mutlaka buluşacağız!!!



Yeni dizilerle,animelerle ve filmlerle tanışmak istiyorum! Zaten bu yıl o kadar çok şanslıyım ki izlediğim her film neredeyse mükemmel çıktı.Normalde karar verme sürem saatler sürerken bu sene kapağı beni çekeni açıp izliyorum.Hiç kötüsüne de rastlamadım.Herhangi bir liste yapmadım izlenecekler tarzı.Çünkü ruh halime göre film izliyorum yani aklıma ne eserse.

Kitap konusunda da yapmadım.Gördükçe,duydukça alacağım.Şuan aklımda almak istediğim 3 kitap var galiba bunlar kesin okuyacaklarım arasında:
  • Mutlu Olma İhtimalimiz-Freud (Bu adamla da tanışmamın vakti geldi)
  • Enginar Mevsimi-Lüset Kohen Fins (Dada'ya konuk olmuştu,kadının felsefesini çok sevdim.)
  • Hayatım-Edith Piaf (Umarım şarkıları kadar bu geç gördüğüm kitabını da severim.)
Az çok kitap zevkimi tanımışsınızdır.Önerebileceğiniz,beğeneceğimizi düşündüğünüz kitaplar varsa mutlaka yazın.

Bende durumlar böyle.Bunların yanında bol bol dışarı çıkarım,sabahlarım,yiyip içip gezerim ^^

Önceki seneye göre çok yoruldum,bu tatili hak ediyorum;ediyoruz.

Peki ya sizin yaz tatili planlarınız nedir?Benimle paylaşırsanız mutlu olurum xoxoxo



                        
















9 comments:

  1. Kitap değilde dizi önerebilirim; Orphan Black 🔥 kesinlikle bakmalısın 💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok duymuştum sen de önerdiğine göre bir bakacağım,teşekkürler <3

      Delete
  2. Freud'ün o kitabını hiç duymadım Anıl, Freud olduğundan emin misin?
    Bu arada Easy A'yı bulamadım. :( Neyse. Onun yerine başka film buldum ama o da sarmadı.
    Sana iyi tatiller. Umarım blogunu aksatmaszsın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet yani öyle yazıyor linki: http://www.dr.com.tr/Kitap/Mutlu-Olma-Ihtimalimiz/Sigmund-Freud/Egitim-Basvuru/Psikoloji-Bilimi/urunno=0000000609974

      Tüh nasıl bulamadınız onu da hemen linkliyim ^^ : http://www.altyazilifilm.org/adi-cikmis-2010.html

      Teşekkür ederim size de iyi tatiller!Eklemeyi unutmuşum ama yaz planlarımdan biri de yeni içeriklerle bol bol blog yazmak ^^

      <3

      Delete
    2. Hah, gittim linke: derleme diyor, yani baştan başa Freud'ün yazdığı değil, editörün ordan burdan seçtikleri. Başlık çokça 21. yy kişisel gelişim tadında gelmişti bana, bir de nasıl bana hiçbir şey çağrıştırmaz diye şaşırmıştım. Rahatladım şimdi.
      Film linkine nasıl sevindim bilemezsin!!!! Çok teşekkürler. Hemen bu akşam seyredeceğim.
      Bol bol blog yazmak mı??????? Muhteşeeeeeem!!!!! Çok çok sevindim!!!!!!

      Delete
    3. Doğru şimdi ben de onu fark ettim cahil cahil o adamın kitabı sanmışım ahahaha :D Böylesini okumak daha iyi şansına güzel seçim yapmışım ^^
      Yorumlarınızı bekliyoruum filmle ilgili!!!!
      Siz de bol bol yazmayı ihmal etmeyin bu arada *_^

      Delete
    4. Estağfurullah ...Yayınevinin kandırığı bence.
      Yazacağım Anıl'cım, elim mahkum benim. :))))

      Delete
    5. Hımmm bak o da olabilir :D ahahaha evet(!)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete