24 Haziran 2016 Cuma

Bu Aralar Ne İzliyorum?

Sonunda yazıyorum bu yazıyı.Şu 3  gündür maksimum derecede sıkılıyorum.Güzel şeyler de olmuyor değil,haftanın güncesinde bahsederim ^-^

Abimle kendimizi bu hafta korku filmlerine verdik.Belki biliyorsunuzdur ama ben aşırı derecede korku filmi seven ve etten püften korkan biriyim.Konusu fark etmez kendimi korkmaya endekslerim.Kara Dedeler filmi dışında da etkisi uzun süren olmadı umarım bir daha karşıma o derece korkunç bir film çıkmaz :x

Aslında favori korku filmlerimi paylaşçaktım şimdi ama hani onların afişlerini bulmam lazım falan ya korkarım diye yazmıcam galiba..trajikomik.. :D

Neyse son zamanlarda izlediklerimden öneriler yapiyim siz de benim gibi BU NE BİÇİM SICAK NE BİÇİM YAZ diyorsanız zaman geçirmek için bakarsınız.


Korku filmlerinden başliyim:


  • Clawn: Bir adam çocuğunun doğum günü için palyaço kılığına giriyor fakat giydiği kostüm lanetli ve onun tenine yerleşmeye başlıyor bununla birlikte hareketleri vs. de değişiyor.O adamın kurtulmaya çalışmasını,ailesinin yaşadıklarını anlatıyor.Çok güzeldi fakat korkudan çok gerilimdi diyebilirim.
  • Pandemic: Bu filme de televizyonda denk geldik.Bir kadının doktorum yalanı söyleyerek salgın olan bir bölgeye kızı için girişini anlatıyor.Film genel olarak çok heycanlıydı her an bir aksiyon vardı durağan filmleri sevmiyorsanız kesin bir bakın derim.Hele son sahnesi gerçekten mükemmeldi ve duygulandırıcı.
  • Emelie: Bir çift yıl dönümü yemeklerine çıkarken bir dadı tutuyorlar.Fakat o dadının yerine karakter bozukluğu olan bir hasta geliyor.Amacı ölen evladının yerine yeni bir çocuk bulmak.Eşiyle ortak çalışarak evdeki minik çocuğu kaçırmayı amaçlıyorlar.Evin  11 yaşındaki abisi de onlarla mücadele ediyor.Filmde rahatsız edici sahneler vardı.Özellikle çocuklar olunca şiddete vs. çok sinir oluyorum.Son kısmı da şaşırtıcıydı.Diğer gerilim filmlerinden ayrı bir işleyişi var.
  • The Gallows: 3 Genç arkadaşlarını istemediği tiyatro rolünden kurtarmak için seti yıkmaya  1 gece önceden gelirler.Fakat 1993'deki oyunda kaza sonucu asılıp ölen çocuğun ruhu hala settedir.Paranormal Activity'nin yapımcılarından.O yüzden gözüm kapalı seçtim.Bu tarz filmlere hastayım.Konu ve işleyiş hep tahmin edilebilir olsa da her defasında da ürkütüyor beni.
  • Saw 5-6-7 : Testere serisini tekrar hatırlamak istedik son 3ü bir daha izledik.Normalde çok seven biri değilim ama art arda izleyince olayların ne kadar müthiş olduğunu fark ettim.Kurgusu kuşkusuz en mantıklı filmlerden.Kan görmekten bir ara fena halde bunalmıştım ama olsun :6
Biyografi:
  • Heidi: Bizim minik pozitif kızımızın filmi de yapılmış.ÇOOOOK kaliteli ve güzeldi.Kaç yaşında olursanız olun bu hikayeye bir de bu pencereden bakmalısınız.Heidi'den öğrenecek çok şeyimiz var :)

Umarım bir tanesini de olsa beğenir,izlersiniz!
 
kucak dolusu sevgi x


2 yorum:

  1. Heidi'yi izlemek lazım gerçekten ben de afişi ve fragmanını görüp beğenmiştim.Bir de senden duyunca şart oldu galiba o.o

    YanıtlaSil