20 Ağustos 2016 Cumartesi

İzmirdeyim Falan Filan - Günlük Kıvamında


 Cuma günü sabah saat 5 gibi abim ben babam yola çıktık.Yolculuk fena değildi.Şu Altınoluk taraflarında ne kadar midem bulansa ve kulaklığım bozuk olsa da zevk almaya baktım.Pencereye kafamı dayadım (asla filmlerdeki gibi olmuyor en sonunda kafatasımı hissetmiyordum) hayaller falan kurdum.Hayallerimden biri ışınlanma ile ilgiliydi.İcat edilse ne güzel olur diyordum bir de hangi ülkenin icat edebileceğini ve kimlerinin kullanabileceğini düşündüm.Şu sonuca vardım ''Bize gelmez ya kara yolu iyi iyi..''

Yolda güzel bir çorbacı bulduk.Mercimek çorbası içtik.Aç ve bulanan mideme o kadar iyi geldi ki anlatamam.Böyle limonlu limonlu tuzlu ''oh'' ki ne ''oh''


Çorba içtiğimiz yerin yanında böyle bir BİM marketi vardı.Sizce de çok hoş değil mi duvarlar?Sessiz sakin bomboş bir yerde,saat 7 olduğundan olsa gerek,fazla bir Amerikan hissettim...mercimek çorbasını görene kadar ♥

Yolculuğun devamında karnım doyduğu için uyudum valla.Uzandım arkaya diktim ayaklarımı babamın oturduğu koltuğa 0 düşünceyle daldım gittim.Gözümü açtığımda da İzmire gelmiştik.

İlk plan şuydu Abime Bucada ev bakılacak.Normalde yolda Teyzemlere de bırakılabilirdim ama abime destek olmak istediğim için ben de gittim.Gitmez olaydım demek istemiyorum ama öyle.Şu ev kiralama işi dünyadaki ev taşımaktan sonraki en yorucu,stresli şey.Tüm emlakçıları gezdik,4-5 ev baktık.En sonunda bir tanesine karar verip kiraladık.Abim şimdi bir arkadaşıyla beraber 2+1 tatlı bir evde yıllarını geçirecek.Yanlız Buca çok korkunç bir yer hiç sevmedim,kimse kusuruma bakmasın ama öyle.Şehrin her yerinde insan grupları var böyle eli arkasında gezen apaçi tipli.Bir yandan da yaşamaya çalışan aileler var.Çok garip,güvenliksiz bir yer.Keşke abimin okuduğu yer merkezde olsaydı diye düşündüm.Merak edenler için abim 9 Eylül Üni.'de Bilgisayar Mühendisliği okuyacak,hazırlığı bitirdi.

Hadi sizle biraz dedikodu yapalım.Gezdiğimiz emlakçılardan biri çok garipti.İçeriye bi girdik 4-5 kadın,hepsi akraba hepsi sarışın.Böyle kadın kadına birleşip bir dükkan açmışlar.Hoşuma gitti aslında bu.Kadınlar da tam böyle kokoş.Yanlış anlamayın bunu kötü bir şey olarak söylemiyorum.Zengin giyimlilerdi,bakımlılardı.En büyük ablaları bile genç kızlar gibi giyinmişti.Birazcık komiğime gitti bu kokoş havaları baya bir sohbet ettik,gerçekten çok yardımcı oldular.Tişikkir ediriz.

Saat akşam sekiz gibi bütün işler bitti.Yani tam tamına 10:00 - 20:00 saatleri arasında,10 saat ev baktık.Bir tek bir yerde yemek ve tatlı molası verdik.Olsun ama önemli olan abimin işiydi.Değdi yorulduğumuza bulduk ona yeni bir yuva.Umarım her şey abim için en güzeli olur.

Teyzemlere geldik.Babamlar bir kahve içip yola tekrar çıktı ben de 7-10 gün kalmak üzere onları yolcu ettim.

***

Bugün bir şey yapmadık.Hem yorgundum hem de haftasonu kalabalık olur avmler diye düşündük.Belki yarın yaparız bir şeyler,yazarım ben de.


Sonunda ''Enginar Mevsimini'' okumaya başladım.Fena kitap değil güzel gidiyor.


Son olarak size teyzemlerinin balkonunun manzarasını göstermek istedim.Aslında geceleri daha güzel ve belli bir açıdan deniz de gözüküyor.Fakat yıllar geçtikçe şu koca koca binalar önünü kapatmış.Sinir oldum!! İşte burada gece olunca kuzenimle stalkçuluklar oynuyoruz :x

falanfilanfalanfilanfalanfilan

x Görüşürüz x




14 yorum:

  1. Bu tarz günlük tarzı yazılarını okumak garip bir şekilde hoşuma gidiyor ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aww benim de fark ettim ki böyle ''günlük kıvamında'' yazmayı özlemişim!

      Sil
  2. Eğlenceli bir yazıydı :D Kesinlikle her yerin öyle bir bime ihtiyacı var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Bence de cool bimler çoğalmalı :DDD

      Sil
  3. Ahahaha :D Bucaya yakın yerde oturuyorum ve kesinlikle düşüncene katılıyorum daha neler var oralarda ama iyidir abine de hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huh iyi , yaşayan biri de bunu diyorsa yanılmıyorum :D Teşekkür ederiz xoxox

      Sil
  4. Bir günde ev bulabildinize şahane bence. Bu evimi 3 ay filan aramıştım. Ama sizin gibi tam gün mesai değil. İnternetten bakıyordum hergün yeni ilanlara. Öğrenci evimi de epey aramıştım diye hatırlıyorum. Ve sana kesinlikle katılıyorum, ev aramak dünyanın en sinir bozucu işlerinden biri. Bulamama stresi var, gördüğün berbat evlerde kalmak zorunda olmak hissi ve korkusu var. Ev taşımak da beter tatsız. Geçmiş olsun. Güle güle otursun abin yeni evinde. Güzel anılarla dolsun yeni evi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında babamlar geri döneceği için bulmak zorundaydık.Abim uzun süre internetten baktı Bucaya bir geldik çoğu kiralanmış ilanını silen yok,sinirler.İkisi de birbirinden tatsız cidden.Teşekkür ederiz küçük joe,umarım xoxox

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Kelime hataları vardı.Silmek zorunda kaldım :) Abinin yolu açık olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
  7. 9 eylül üniversitesi'nde okumuş yaklaşık 6 yıl o yolları arşınlamış biri olarak bende oraları pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. şirinyer taraflarında da ev bakabilirdi belki ileride yaşadıkça nerede ne yapılacağını öğrenir zaten. tebrik ederim bu arada abini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar haklı çıktım desene :D Tam olarak aldığımız yerin adını bilmiyorum ama fena bir mahalle değildi,daha çok kampüsü Tınaztepeye kolay ulaşabileceği yerlere baktık aslında.

      Teşekkür ederiziiiz,hepiniz çok tatlısınız <3

      Sil