13 Ağustos 2016 Cumartesi

Rainbow Nisha Rokubou No Shichinin - Anime


Kısa bir aradan sonra dönüşü mükemmel bir animeyle yaptım!

Animenin konusu fotoğrafta gördüğünüz karakterlerin hayatları.Fotoğraftan da anlayacağınız gibi bu çocuklar suçlu.Yanlız suçları sadece iyi insanlar olmak.Hepsi haksız yere girdikleri ıslahevinde,2-6 nolu koğuşta sağlam bir dostluk kurarlar.Fakat tahmin edebileceğiniz gibi içerde çok da rahat bir yaşamları yoktur.Ishiara denilen iğrenç adam ve hapishanenin sapık doktoru ellerinden gelen kötülükleri bu çocuklara ve ''abilerine'' yapmaktadırlar.Anime ıslahevinde ve sonrasında hayatlarındaki değişimleri vs. anlatıyor.

Açıkçası ilk başlarda o kadar dram ve acı yüklü ki izleyesim gelmedi fakat benim gibi düşününce izlemeye devam edin çünkü hapishaneden çıktıklarında da hayatlarını anlatıyor ve bence o kısımlar çok daha güzel.Diğer animelere nazaran pek de pembe bir dünya anlatılmıyor.Her olayın kötü yönleri de açık açık gösterilmiş.Bu anlamda realist bir seri olmasını çok sevdim.Gerçek hayattan tek farkı karakterlerin çizim olması.

İzlediğim animeler arasında bana en çok umut veren oldu açıkçası.Bu kadar zor hayatları olan insanların neleri pes etmeden başardığını görmek beni deli gibi bir şeyler adına hırslandırdı.Belki saçma gelebilir az önce dediğim ama anime o kadar mantığa uygun ve gerçek ki yaşanan bir hayatı kameradan izliyor gibi hissediyorsunuz.


Karakter Analizlerim:

Mario Minakami


Açık ara en sevdiğim karakter oldu.Bütün karakterler arasında en çok onun fedekar olma tipi bana yakın geldi.Kendinden önce insanları düşünmesi,hırsı,bir anda gelen deli cesareti kendimi izliyor gibi hissettirdi.Herkes yanında böyle bir insan olmasını ister.


Rokurouta Sakuragi


Grubun ve koğuşun fedakar abisi.

Marioya hem tip hem karakter olarak çok benziyor.Sevdiği manevi kardeşleri için anime boyunca yapmadığı şey yok.Hem benim abim olduğu için hem de ben abi olduğum için çok etkilendim,bu karakterle empati kurabilmem kolay oldu.

Diğer karakterleri tanımak için: tık (Kesinlikle tanıyın!)


Dostluğun ve umudun tanımını bir de bu animeden izleyin derim.Eminim ki hayatınıza ufak da olsa bir şeyler kazandıracak türden.

Dipnot: Seri boyunca göz yaşlarını tutabilecek olan varsa bana bildirsin madalya vereceğim :')

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder