10 Aralık 2016 Cumartesi

Klasik Ben - Günlük Kıvamında 🍃


Dünyanın en bitmek bilmeyen haftası da geldi geçti.

Bu hafta tam tamına öyleydi.Resmen zaman geçmiyor gibi hissettim.Özellikle Perşembe günü...Perşembe günlerini hiç mi hiç sevmediğimi söylemiş miydim? Böyle ne en baş ne en son.Üzülsem mi gülsem mi belirsiz,şapşal geçen bir gün benim içim.

Cuma günü güzeldi.Bizimkilerle noodle yemeye gittik sonra da sıcak çikolata içtik.Dünyanın en anlamsız sıcak çikolatasıydı.Birincisi SOĞUKTU ikincisi Americano getirir gibi minicik fincanda gelmişti.Çaktırmadık ama yine hayallerimiz yerle birdi...yine de kapalı havada bir kafede oturmayı,sohbet etmeyi hiçbir şeye değişmem; zevk almaya baktım.

Bugün ise düne göre çokkk sıkıcıydı.Sabahtan akşama kadar evde tektim.Fark ettim ki artık evde tek olmayı seven biri değilim.Aslında ilerde kendi evim falan olsun çok istiyorum.Her şey benim zevkim,benim yaşam alanım.Çok büyüleyici.Ama ailemleyken de birilerinin evde olmasını istiyorum.Karnım acıktığında ne yiyeceğimi bildiğim halde anneme bir gider ''Ne var yemek olarak yağğ?'' diye yakınmazsam OLMAZ annem de hep aynı şeyi der ''Buzdolabını aç,bak.'' klasik ama eskimezzz.

Okulda felsefe hocamız,aynı zamanda sınıf öğretmeni,bir yarışma düzenliyor.6 Kelimeli bir cümlede hayatını anlatacaksın.Dediği günün gecesi saat ikiye kadar düşündüm.Geceleri düşünüp düşünüp kurgular yapa yapa geç saatlere kalmaya devam ediyorum anlayacağınız.Üç tane cümle buldum.Hocaya vereceğim biraz daha düzeltip.Hoca da seçtiklerini Kafa dergisine yayınlanması üzerine gönderecekmiş.Fena mı olur şöyle benim hayatımı anlatan bir söz yayınlansa o.O

Bakın noldu...perşembe olsa gerek,bumerang var ya şu reklam falan verilen yer.Hıh işte ordan ilk kez reklam aldım.Ama yayınlamadım.YOLO reklamı diye arabalı ciddi middi bir şeydi.Cıks diye burun kıvırdım.UMUT DURAKLARI yazan yere araba reklamı absürd dururdu.Hem bana bakan da yok reklam amacına ulaşmaz dedim.Onlar da tabi biraz kırıldı(!)

Aşırı aşırı bir şeyler anlatıp lafı uzatasım var ama dert yanmak istemiyorum.Çünkü mesela burada dert yanıyorum sonra gece uyurken mantıklı geliyor ama sabah uyanıyorum diyorum ki ''abarttın,komik duruyosun.'' sonra öğlen tekrar o moda giriyorum...aşırı aşırı karışığım bu aralar.

Psikiyatrist'e gitme gibi bir planım var.Annem randevu alacaktı hatta,sormadım.Şükürler olsun ki herhangi bir tedavi olmam gereken psikolojik bozukluğum yok ama konuşmak istediğim şeyler var her insan gibi.Bunu bir kere de hiç tanımadığım,insan psikolojisi üzerine belgesi olan biriyle gerçekleştirmek istiyorum.Belki de bir kez konuşmam yeter,belki hiç beğenmem bir daha da gitmem.Göreceğiz,merak ediyorum.

Mutlu hafta sonları.
                                                                                         






                      Instagram: TIK



''Eat-Pray-Love'' dan yaptığım alıntının sonunda quote şeklinde hoş bir halini buldum.Harfi harfine kendimden bir şeyler buluyorum her okuduğumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder