4 Aralık 2016 Pazar

Yeni Yıl Heyecanı,Monoton Hafta,Başardım! - Günlük Kıvamında 💨



  İlk defa bu kadar geç haftanın güncesi yazıyorum.Aslında yazmayacaktım ama sonra içimden bir ses ''yazmalısın'' dedi.Ona uydum bakalım.

Bu hafta aşırı tembeldim.Neden bilmiyorum ama o kadar yorgunum ki bu sıralar sabah beni kaldırmak için denemedikleri tek şey göz kapaklarımı açıp bantlamak oldu.Saat 7'de alarm kuruyorum ancak yataktan 7.30 gibi çıkıyorum.Okulda da bulduğum yerde gözümü kapatıp şekerleme yapmaya çalışıyorum.Öyle işte,bu hafta mayış mayış dolandım ortalıkta.

Japonca'nın A2 bitirme sınavını yaptık.Huh.Güzeldi sınav sadece bir yerde kendime çok güldüm.Hiragana'da ''mu'' yazmayı unutmuşum.Kelimeyi romaji yazıverdim.Sınavdan çıktığım dakika aklıma geldi.Olsun artık o da ya.Japonca öğrenmeye devam ediyorum,haftanın güzel haberi bu.Hem de aynı hocamla ^-^


Artık bizim de ''Black'' cafe'miz var.Instagram'da o kadar görüyordum ki şu markayı annemle taa yazılılar başlamadan önceki hafta sonu gittik.Aman aman mükemmel değildi,normal bir Latte.Galiba benim beğenmem için adının kahve olması yetiyor *-*


Geçen hafta bizimkilerle dışarı çıktık.Sonbaharı resmen hissettim.Bir şehrin en huzurlu olduğu zamanlar.Benim için güzel havanın tanımı.



Yılbaşı da yaklaşıyoooor! Resmen Aralığa girdik.Şimdi 2017 ajanda arayışındayım.Aşırı mutlu oluyorum yılbaşı günleri....Hani doğum günümde 16 numaralı masaya oturmuştuk ya? İşe yaradı.Anlatacağım bir sürü şey var....yılbaşı temalı yazıya saklıyorum.

görüşmek üzere

çav.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder