2 Mart 2016 Çarşamba

Doğal Ürün Alışverişimiz-Gano Excel


 Alerji mevsimi geldi diye moralimi bozarken beni ayağa kaldıracak ürünler geldi bugün.

Bir aile dostumuz aracılığı ile Gano Mantarlı ürünler satan bir firmayla tanıştık.Ben konuşmalar içinde bulunmadım ama internette şöyle kısa bir araştırma yaptım,merak edenlerin işini kolaylaştıracağım.İşte bu mantarı kıymetli yapan özellikleri:

  • Uyku düzenine yardımcı olma (Benim için en önemlisi)
  • Vücudun doğal savunma mekanizmasını güçlendirme.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirme.
  • Vücutta biriken toksinlerin arınımını kolaylaştırma.
  • Bulaşıcı ve yaşlanmaya bağlı olarak gelişen hastalıkları önleme.
  • Kanseri önleme.
Hatta öğrendiğim bir bilgiye göre Japonya'da ''Reishi'' yani ölümsüzlük anlamında devletin kabulu ile ilaç olarak kullanılıyormuş.Japonlar da kullanıyorsa bu işte bir iyilik vardır diyorum :D


Paketimiz bu şekilde.

İçindekiler:

3 Adet Gano Fresh Diş Macunu



3 Adet Excellium Ek Besin Tableti



1 Adet Gano Tea Sod



1 Adet Gano Schokolade



1 Adet Gano Cafe Mocha



2 Adet Gano Cafe Classic




2 Adet Gano Cafe 3in1


Özellikle de bir kahvekolik olarak içecekleri merak ediyorum.Denedikçe Haftanın Güncelerinde fikirlerimi paylaşacağım :)


Daha Detaylı Bilgi: ganoexcel.com.tr









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder