Friday, April 29, 2016

Tam Bir KOÇ-İlk Konser (Challange #17 #18)


Başlıktaki gibi burcum Koç.Özelliklerini yüzde 95 taşıyorum ve neredeyse baktığım bütün burç yorumları da hayatımda çıkıyor.


Şundan bir yıl kadar önce burç işine çok meraklıydım.Bana çok gizemli geliyordu.Kendi kendime araştırır not ederdim.Sonra birazcık koptum her şey gibi bundan da sıkıldım.Fakat bu işe inanıyorum.Çünkü ben tam bir koç ruhluyum.

Mesela koç burçlarının genel özellikleri arasında bir işe hızlı başlayıp sonunu zor getirme var.İŞTE BEN.Çocukluğumdan beri hep bir şeylere hızlı başlarım,ilerlerim ortanın bir tık üstünde ''OF YETER BIKTIM'' cümlesini kurarım.Çok sinir bozucu ama kurtulamıyorum.

DETAYLARDAN NEFRET EDERİM.Mükemmelliyetçiyimdir ama bu ikisinin farklı olduğuna inanıyorum.Koç burçları,ben bir şeyleri irdelemeyi sevmeyiz.Cidden de nefret ederim.Şu ödev işleri falan oluyor ya millet telaşa kapılıyor ay şu renk kağıt şunla olmuş mu falan sinir olurum.Önemli olan mini minnacık detay değil ortaya koyduğun iş.

Özgürlüğüme her koç gibi düşkünümdür.Birinin bana bir şeyi zorla yaptırması çok zor.Eğer o şeyi yapmak istemiyorsam bitmiştir.Elimi oynatamam,dayanamam.

Öfkeliyimdir.Bunu da genelde koç burçlarında olduğunu okumuştum.En sevmediğim özelliklerimden biri bu.Tahammülüm çok azdır.Salak salak konuşan insanlara hele..öyle sabırlı sabırlı konuşamam bağırırım çağırırım ama anlıktır.Gidince özür dilemesini bilirim.Tabi bunu karaktersizlik olarak algılamayacaklara...

Açık sözlüyümdür..bunu bazıları patavatsızlık olarak algılar.Koç burcunun en sivri özelliklerinden biri de bu bence.İçimde tutamam ne mutluluğumu ne kederimi.Düşüncelerimi de.Tutarsam taşarım,kudururum.Yok arkadaş birini,bir şeyi sevdiysem;sevmediysem SÖYLEMEK ZORUNDAYIM.

Son olarak da savaşçı bir ruha sahibimdir.Aslında çok çabuk moralim bozulur.Mesela şu yazının altına biri kötü bir şey yazsın 6546465468 gün düşünürüm.Fakat rutinlerime dokundurmam hiçbir olayımı.Başarısız olduğumda da aynı şekilde çok ağlarım çok zırlarım ama yine de bir yerden ayağa kalkmayı bilirim.Bunu çoğu kez tek başıma yaptım.

**

Kendimi bilerek gittiğim ilk konser Gripin grubunundu.Çok çok çok güzeldi.Şansıma en önlerdeydim o muazzam şarkıları söylerken hep solistle göz göze geldim.Çığlık çığlığa söylediğimi gören abim çok şaşırmıştı..çünkü aynı kişi konserden önce ''BAK SIKILIRSAM GERİ DÖNERİZ'' diyordu.Hayat şaşırtıcı.

**

Kısa gibi geliyor kurduğum cümleler ama Challange biraz sıkıcı gelmeye başladı bana ondandır.Kimse yanlış anlamasın mutluyum hala katıldığım için ama bana görev gibi gelen şeylerden soğuyorum.Yine de zaman buldukça yazıp bitireceğim.Bu hafta çok yoğun ve yorgundum 1 tanecik bile blog okuyamadım normalde yorumlarda görürdünüz hep beni,affedin :')

Görüşmek üzere xoxox

5 comments:

  1. olsundu, sıkılmak da selbezzdi :)

    ReplyDelete
  2. Ara ver biraz. İlgini çeken sorulara yaz?

    Ben seni hep kafamda terazi, aslan gibi düşünmüştüm. Koç tanıdıklar agresif, umursamaz ve biraz da egosever. Gerci at çöpe gitsin. Hiç inanasim yok burçlara.

    Pozitif ve rengarenk birisin, burçları bi kovalarsak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında öyleyizdir ama karakter diye bir şey de var tabi yüzde yüz burçtan oluşmuyoruz :) Laf aramızda ben de genellikle birkaç dostum dışında burçdaşlarımla anlaşamam :D

      Pozitif değilim aslında öyle görmenize sevindim.Güzel sözleriniz için çoooook teşekkür ederim sizde dahası var <3

      Mükemmelliyetçiyim demiştim ya yok hepsini yazacağım diye inada biniyorum yani tas tamam olacak sdjfksdopfksd bakacağım yine de ^^

      Delete