2 Mart 2017 Perşembe

Apartman Sohbetleri #8 #9 #10 ☕️🌈


En Büyük Çılgınlığın?


Bence en büyük çılgınlıklar gizli kalmalı(!).Yani en azından benimki gizli kalacak cinsten.Belki bazılarına aşırı basit gelebilir ama benim için cesurca bir girişimdi.Hiç planlamadığım bir zamanda planlamadığım bir etkinliğe deli cesaretiyle katıldım.NO MORE SPOILER...

Fazla çılgın biri değilimdir zaten.Uyumluyumdur sadece.Mızmızlık yapmam.Arkadaşlarımın istediği eğlenceli şeylere sadece kendi zevkime uymadığı için ''hayır'' demem.Eğlenmeye bakarım.Çok da çılgın arkadaşlarım yok zaten.Her tipten arkadaşa sahip olmuş olsam da en yakın dostlarım hep temkinli,hayatta sağlam adımlar atmayı öncelikli gören insanlar olmuştur.

Çocukken En Korktuğun Şey?

Söylüyorum..gülmek yok! 

Hani Kur'an ı yırttı diye fareye dönüşen kız hikayesi vardı ya işte o benim aylarca uykularımı kaçırdı,karanlıktan korkmama sebep oldu.Şuanda bile videosunu açasım gelmiyor.Aslında Japonya'da bir heykelmiş ama bir kaç geri zekalı dine uyarlayıp youtube'a yüklemiş.Benim gibi saftirik çocukları korkutmuş....

Karanlıktan da korkardım.Gerçi şuanda korkmasam da hala rahatsız olurum.Karanlık ortam bana tekin gelmez,illa bir yerden bulunduğum yeri işaret edecek bir ışık ararım.

Diğer bir fobimse sevdiğim kişileri kaybetmek.Bu herkesin fobisidir gerçi.Yine de bunu takıntı haline getirmemeye özen göstermeliyiz diye düşünüyorum.


En Sevdiğim ve Sevmediğim Özelliklerim?


En sevdiğim özelliğim ne olursa olsun toparlanmayı biliyor oluşum.Zaman zaman pes etsem de aslında hiçbir zaman umudumu kaybetmem.Yarın uyandığımda güzel şeyler olacağına her daim inanırım.Çünkü zorlukların hayatımı mahvetmek için değil,sabretmek ve geçmek için geldiğine inanırım.Keşke bu özelliğimi hep gösterebilsem ama karakterimin en diplerinde çivilenmiş halde.Hep benimle ama ulaşması zor.

En sevmediğim özelliğim tahammülsüz oluşum.Sevmediğim şeylere,kişilere,durumlara karşı çabuk sinirlenebiliyorum.Hani bazı insanlar vardır ya böyle sevmediği kişileri olayları görmezden gelir.Hayır.Benim illa sesimi çıkarmam,o kişinin çevremden yok olmasını istemem lazım.Bu huyum yüzünden de çabuk sinirlenen bir yapım var.Ama çabuk sinirlenmekten o kadar da nefret etmiyorum.Tripli ve somurtkan bir insan olmamdan bin kat daha iyidir.


Fark ettim de bu mimler sayesinde ne çok kendimden bahsetmişim.16 Yıllık hayatımın her dönemi resmen bu bloga toplanmış durumda.Artık gerçekten hayatımın yazılı olduğu kendime ait olan bir sayfam var.Umut Durakları çok daha özel bir yer olmaya başladı.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder