7 Mart 2017 Salı

Sınavlar,Hikaye ve Mükemmeliyetçilik 📚


Hoş geldin alerji mevsimim; Bahar.

Bugün okula gitmedim.Sabah uyandığımda üzerimde resmen 40 tonluk yük var gibiydi.Sağ gözüm alerjiden yarıya inmişti.Kalktığım gibi bir iki lokma atıştırıp gerisin geri sıcacık yorganımı üzerime çekip uyumaya çalıştım.

Hafta içi evde olmak dünyanın en huzur verici şeylerinden biri değil mi?

Bundan önceki iki hafta aşırı yorucu geçti.Hafta sonları deneme sınavlarına girdim.İlki gerçekten çok zordu.Resmen matematikte kalem oynatamadım.Yine de buna rağmen sıralamam beklediğimden çok daha iyi geldi.Geçen hafta sonu girdiğim sınavın sonucu da dün açıklanmış.Hukuk kazanmak için ygs-5 lazımmış.İki sınavda da ygs-5 sıralamam gayet iyi.İlk 10 ve 110'a girmişim,mutlu etti.Fakat yine de tam tatmin olmuş değilim.Sürekli olan şeylerin en iyisini istiyorum.Mükemmeliyetçi oluşum ara sıra artıyor ve beni yoruyor.Ne yapalım,sonsuza kadar böyle olacağım.Bazen başarılı olmamda katkısı olsa da iç dünyamda beni yiyip bitiriyor.Hep şu kafadayım: YA HEP YA HİÇ.Gerçekten de şartlanınca öyle oluyor inanın ki.Mesela mutluluk konusunda pek ortam olmaz.Ya berbat haldeyimdir ya huzur içindeyimdir.Ergenliğin de katkısı olsa da buna, mükemeliyetçiliğin de payı büyük.Bu özelliğimi yok etmeye çalışmıyorum,bu daha da fazla yorucu olur.Sadece bazen sessize alıyorum.Geleceğim ile ilgili bana fısıldadıklarını duymamazlıktan geliyorum.

Hop güzel haber.Hikaye yazıyorum demiştim ya.İşte gayet güzel ilerliyor.İlk kez ama ilk kez olgun bir şekilde kafama uyan bir hikayeyi yakaladım.Kendimden bir şeyler eklemeyi başardım.Birinci kısmı bitti sayılır.Orta kısımlardan korkmuyor değilim.Çünkü bir kitapta en çok olayın oluşun olduğu kısım ortalar.Bütün yeteneklerin akıtılması,kanıtlanması gereken kısım.Sonuç içinse geceleri uyumadan hayaller kurmaya başladım bile.İki farklı sonuç üzerinde gidip geliyorum.Zamanım varken bitirmek istiyorum öyküyü.Çünkü bir yere kaldırılan ve sonradan devam edilmek istenen hikayeler can sıkıcı oluyor.Bayat ekmek tadı veriyor.

Örneğin benim tamamlanmış bir hikayem vardı.7.Sınıfta yazmıştım.Şaka maka, Aynı Yıldızın Altında kitabının senaryosu gibiydi -o kitabı hiç okumadım- fakat 1 sene sonra elime aldığımda saçmalık ötesi bulmuştum.Hatta bir ara sinirlenip tek tek sayfaları yırtmıştım.Sebebini hatırlamasam da keşke yırtmasaydım diyorum.Belki şimdiki Anıl ona yön verecek bir şeyler bulacaktı?



Geçen Cumartesi üşenmeyip yapacağım deyip yapmadığım derslerle ilgili bütün şeyleri yaptım.Ayrıca en sevdiğim kupam da bu :)

Hindu Mantraları dinlemeye başladım tekrar.Çok daha güzellerini keşfettim buraya da linkleyeceğim.Dünyadaki her türlü tasavvuf tarzı akımı benimseyebiliyorum,derin saygı duyuyorum.

🙏

Om Namah Shivaya Mantra: tık

Lord Shiva Mantra: tık (Buna UYARI yazışlar çünkü şarkıyı yarıda kestiğinizde vs. kötü enerji gelebileceğini düşünüyolar.Yorumlarda yazan kişilerin yalancısı olarak söylüyorum ki bunu dinledikten sonra huzur bulan,işleri yolunda giden kişi sayısı çok.Bana da enerji anlamında etkisi olmadı değil.Dinlemelisiniz.)


Çav.
☕️



5 yorum:

  1. Geçmiş olsun Anıl'cım.
    YGS sıralaman için de tebrikler! Bence sen rahat rahat kazanacaksın istediğin bölümü :) Rahat rahat derken, elbette emek harcıyorsundur geri planda.
    Hikaye yazabildiğine en kocaman tebrik. Ben çok zor başardım içime sinen bir şey yazabilmeyi çok merak ediyorum yazdığını.
    Şu hindu mantrasını dinlesem mi ki? Bir deneyeyim bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım küçük joe umarım ^^

      Bence senin yazdığın her hikaye güzeldir,sadece bilgi birikiminin fazla oluşundan kendi eserine objektif yaklaşabiliyorsundur.İşte bu da içine sinme sürecini uzatıyor muhtemelen :) Birinci bölümü halledersem seninle de paylaşacağım mutlaka !!

      YİS dinlemelisin,hatta fikirlerini de merak ediyorummm!

      Sil
    2. p.s teşekkür ederim <3

      Sil
  2. geçmiş olsun, sınavda başarılar ;)

    YanıtlaSil