12 Mart 2017 Pazar

Hafta Sonu ve Baharın Getirdiği Hisler 🌼


Heyo.

Aşırı hızlı geçen sinir bozucu pazar gününün bu saatlerini yakalayabildim,yazıyorum.

Dün çok eğlenceli ve biraz da yorucu bir gündü.Bizimkilerle ders çalışalım diye kararlaştırdık.Çantalara test kitapları vs. konuldu.Kafeye bi geldik test kitabını çıkarıp şöyle baktım dedim ki ''no buraya yakışmıyorsun'' çalışmadık,lafladık,yedik,içtik ve sohbet ettik.Klasik ama muhterem buluşmalarımızdan birini daha gerçekleştirdik.Kafenin boş oluşundan yararlanarak normal şartlarda ayağa kalmadan yapacağımız bir şeyi de aradan çıkardık fotoğraf çekinmek!




Bu tarz anlık fotoğraflarımı ve instagramdaki bütün güzel çıktığım spontane fotoğrafları meliquecim çekiyor.

Cumartesiyi dışarıda tükettim.Eve gelince yorgunlukla kendimi koltuğa bırakıp Survivor izledim.Televizyon izlemek gibi IQ düşürücü aktivitelere bayılıyorum,rahatlatıyor.
Bu sabah Japoncam vardı.Sensei 50 küsür kanjiyi bir derste ezberletti.Bana kalsa haftalarımı alacaktı.Aşırı tatmin olmuş hissettim.Kanji bilmeyenler için şu tekli karakterler.Çincedeki harfler gibi düşünebilirsiniz.Öğrenmesi beklediğimden zor ve sıkıcı.Fakat öğrendikten sonra cümle içinde karakterleri tanımak sevindirici.

Şimdi size soru: ANILIN BİR YAZISI DRAMA OLMADAN TAMAMLANIR MI?

Yeni dramamla geldim.Bahar ayı geldiği zaman psikolojik olarak çok karamsarlaşıyorum.Bu aralar da saçma sapan şeyleri düşünüp moralimi bozuyorum.Gerçekleşmeyen bir şeye üzülmek psikolojide bir hastalık çeşidiymiş annem söyledi.Ürktüm.Çünkü bunu sürekli yaşıyorum.Fakat benimki günlük hayatımı etkliyecek kadar çetin olmuyor.Sadece her şeyi o kadar çok içselleştiriyorum ki ota boka üzülüyorum.Derdim yokken dert ediniyorum.Umarım içimi kaplayan kara bulutlardaki yağmuru akıtırım ve mental olarak gümbür gümbür gelen yazılılara daha çok odaklanabilirim.
Bugün YGS vardı.Arkadaşlarımın sonuçları iyi geldi,onlar adına mutluyum.Benim girmeme tam tamına 2 yıl var.Normalde 1 yıl olacaktı.(hazırlık sınıfı) Sınavdan çıkan herkese geçmiş olsun diyorum.Gerçekten ''geçmiş'' olsun ama.Kısmen özgürsünüz,tadını çıkarın.

Şimdi hafta sonunu ders çalışarak tamamlamam lazım,kıçımı kaldırmam lazım;olmuyoooorr.

GörüşürüZzz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder