19 Ekim 2015 Pazartesi

Hayalperest Pazartesileri/Kitapevleri


 Şu 2-3 günüm sürekli kitapevlerine uğramakla geçiyor.Bunun bir sebebi okul alışverişi bir sebebi de canımın fena halde sıkılıyor olması.Canım her saniye sıkılıyor anlatsam roman olur o yüzden bu konuya hiç girmiyim x.x

Her kitapevine girdiğimde hayaller kuruyuorum.''Of burası benim olsa şu kitapları renklerine uygun dizerdim,ne kadar kaba adam ben daha kibar olur müşterilerimle haftalık kitap söyleşileri yapardım.'' tarzı.Birçoğu belki uçuk kaçabiliyor ama geneli makul ^^ Sizin bir kitapeviniz olsa siz neler yapardınız?

Bir de bir kitapevinde çalışmak istiyorum,hatta çalışmanın da ötesinde yaşamak istiyorum.Bir oda bir tuvalet ve hazır yiyeceklerle bir ömür geçebilir?Paran olmaz falan demeyin içinizden.Bu hayali kuran kişi gökten para düştüğünü de hayal edebilir :D

Eğer bir kitapevinde yaşasaydım her gün farklı bir kategorinden kitap okur düşüncelerimi allı pullu bir deftere yazardım sonra da onu bir kitap yapar ismini de ''Üşengeçler İçin Kitap Özetleri'' koyardım.Maksat para değil okumaya özendirme!

Neyse ben her pazartesi böyle olacağım gibi.........

Sizleri seviyorum ve klasik kapanış fotoğrafımı en sevdiğim kitapevi olan Troia ile yapıyorum:


Bu fotoğrafı yüklemek için yarım saat bekledim,ttnet kesinti yaptı ama hayallerime engel olamadı nihahahah!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder