Tuesday, April 19, 2016

Challange #7 #8 (Gülümsemeli Yazı)


 Dün çok yorulmuştum bugün de farksız değilim ama baktım ki challange birikiyor el atmak istedim.

7. soru: Yatarken ne giyersin?

Pijama altlarım ve fark etmeksizin bir tişört.Açıkçası çok da pijama meraklısı biri değilim.Rahat iki üç parça şey benim için yeter.

8.soru:Sizi gülümseten şeyleri bizimle paylaşır mısınız?

Bilmiyorum buraya bu yönüm pek yansıdı mı ama ben normal hayatımda çok çok çok fazla gülen durmadan konuşan espri yapan bir tipimdir.İçim kan ağlasa da gün içinde birkaç kez somutur çaktırmadan olağan akışımda devam ederim.

Bu yüzden güldüğüm onlarca şey var.Benim mizah anlayışıma hitap eden şeyler genellikle insan davranışları üzerinden oluyor.Tatlı bir taşlama gibi.Okan Bayülgeni de bu sebeple çok severim,çok gülerim.

Aslında gerçekten güldüğüm şeyleri paylaşmak isterdim ama birazcıkcık küfürlü kaçabilir bu yüzden bloğumda gözüksün istemedim.Fb'daki çılgın genç paylaşım sitelerini biliyosunuzdur yeni jenarasyon espriler falan filan onlara gülerim işte ^^

Yabancılardan da Dude Perfect'e çok gülüyorum.Bizim çoğu caps de ordan alınma zaten.Birkaç gün öncesinden en güldüklerimi derledim hadi birlikte gülelim (SADECE SIRITTI)








Ece ile çocukluk zamanlarımızın dedikodusunu yaparken de çok gülerim.A'dan Z'ye her şeyi konuşur sonra''GÜZEL GÜNLERDİ'' der kapatırız.Aynı rutinde aynı şeylere defalarca gülerim.

En güldüğüm film serisi ise ''Korkunç Bir Film'' kelimenin tam anlamıyla B-A-Y-I-L-I-Y-O-R-U-M moraliniz falan bozuksa kapatın bu yazıyı koşun izlemeye...

İşte böyle benim mizah anlayışlarım.Anı da paylaşayım dedim ama aklıma gelmedi.Bak kesin bu yazıyı yayınladıktan sonra aklıma 45165465 tane gelecek ama ben üşenip eklemeyeceğim.

Dipnot:BENİM İÇİN GÜLÜMSER MİSİN?

-tşklr



4 comments:

  1. Tam dedim ki iş çıkışı duvardaki tüm yazıları okuyup kenfime geleyim, e dudağım yara oldu gülemiyom ya! Böle elimle tuta tuta ihi ihi şeklinde... olacak şey değil!

    ReplyDelete