27 Nisan 2016 Çarşamba

Özel Yetenek-Favori Mevsim-El yazım (Challange #14 #15 #16)


 Yorgun geçen bir haftada anca fırsat buldum yazmaya.Mücadeledeki sorular birikmiş.Sanki bu olaya katılmadan önce yazıcak konu bulamıyormuşum gibi hissediyorum.Ama bakın Challange bitince çok çok çok güzel bir haber,yazı gelecek bekleyin :)

Özel bir yeteneğim yok.Yani bir daha düşüneyim....dilimi kıvırabiliyorum?....bacağımı kafama geçirebiliyorum öyle esneklik şeylerim vardır yoga ve küçükken yaptığım jimnastik sayesinde...bu kadar.Şimdi yeteneklerim var kendimi gömmiyim ama ''özel'' olarak diyebileceğim yok.

Yeteneklerim olarak değiştirirsem soruyu; yazabiliyorum,koşabiliyorum,yoga yapabiliyorum,yüzebiliyorum,dil öğrenmede zorluk yaşamıyorum..vs vs..

En sevdiğim Mevsim için de kararsız kaldım.Bu yüzden şöyle tatlı bir liste yapayım dedim her mevsim için 3 düşüncem ve yapmayı sevdiğim şeyler.En sevdiğimi birlikte keşfedelim:

  • Kış
  1. Sıcak şeyleri buz gibi ellerle içmek.
  2. Üst üste giyinilen kıyafetlerin altında kordonda yürümek.
  3. Şiddetli bir yağmurdan sonraki gök yüzünün rengi ve toprak kokusu.
  • İlkbahar
  1. DOĞUM GÜNÜM
  2. İnce hırkayla günü geçirebilme
  3. Soğuk içeceklere geçiş
  • Yaz
  1. OKUL YOK
  2. En sevdiğim meyveleri yiyebilme
  3. Yaz gecelerinde yürüyüş,gezme.
  • Sonbahar
  1. Sarı yapraklar
  2. Hafif soğuk hava
  3. Kışlıkları çıkarma merasimi,kış için alışveriş.
Hm şöyle bir daha bakayım....SONBAHAR..aslında İlkbaharı severdim ama polen diye bir gerçek var...Sonbaharı seviyorum.Böyle tatlı bir hüznü var gibi geliyor bana.Yapraklar,çiçekler kendini bırakıyor,insanlar daha kalın giyinmeye başlıyor,dünya sessizleşiyor...Sanki evren depresyona girmeye başlıyor.İşte bu huzur verici atmosferini seviyorum.

El yazıma geldik...şimdi el yazısı deyince aklıma ilk 1. sınıfta yazdığım şey geldi ama sanırsam o değil normal yazımı atıyorum.


Defterlerime daha güzel yazıyorum bu pek de güzel olmadı ama olsundu bir challange sorusunun daha sonuna gelinmişti ^^
 

3 yorum:

  1. Ay içim açıldı. Sonbahar benim de en sevdiğim ve aynı sebeplerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dukujuyla ortak bir noktada buluşmak,en sevdiğim!^^

      Sil
  2. Ay içim açıldı. Sonbahar benim de en sevdiğim ve aynı sebeplerden.

    YanıtlaSil